مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق برگزار شد

 بافق:علی حسن پور خبرنگاریزدفردا: مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ، جمعی از مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امامزاده عبدا...(ع) برگزار شد .

حجت الاسلام شاکری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشت و در مظلومیت آیت اله بهشتی گفت: شهید بهشتی تا زمانی که زنده بود کار خود را انجام داد و هیچ وقت عقب ننشست .

وی گفت:ملت ایران در طول 11سال بعد از پیروزی انقلاب با پایداری و وفاداری به امام راحل و در طول 22سال بعد از رحلت اما با حرکت در خط ولایت فقیه و حفظ وحدت ثابت کرده که پیرو ولایت است و هیچ گاه از ارزشهای انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق افزود : فاجعه تروریستی هفتم تیر از یکسو به سبب شخصیت ارزنده شهدای آن و هدف مقدسشان که همانا اعتلای نظام قدس جمهوری اسلامی بود و نیز به تصویر کشیدن عمق دشمنی دشمنان دین و ملت به عنوان یک قطعه مهم از تاریخ انقلاب اسلامی خواند و خواستار حفظ و انتقال به آیندگان شد.

به گفته شاکری شهيد بهشتی در درك و تبيين حقايق دين و معارف عترت گام‌های بلندی برداشت و منزلت علمی، فقهی و فلسفی او مورد احترام شخصيت‌های برجسته و طراز اول دنيای فقاهت و حكمت بود.

وی با بیان اينكه شهيد بهشتی، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها می‌دانست، عنوان كرد: اين شهيد تنها هدفش حفظ ارزش‌ها بود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام شاکری در مدح شهادت امام موسی کاظم (ع)و همچنین شهید بهشتی به مدیحه سرایی پرداختند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا